Age 8-9

Seviye 1 - Blok programlama ile ilk karşılaşmam

Bu seviyede 8 ve 9 yaşındaki çocuklar çeşitli programlama ortamlarında ilginç oyunlar yaratırken döngüler, koşullu yapılar ve programda olaylarla tanışırlar.

Kurs merkezlerimizde mevcuttur.:
Tarih 07/10/2023 (Cumartesi)
Süre 4 haftalar
13:00 - 15:00 (2h)
Fiyat 1960.00 TRY
Merkez MindHub - Ataşehir
Kaydol

Modül hakkında bilgiler

Bu seviyede 8 ve 9 yaşındaki çocuklar çeşitli programlama ortamlarında ilginç oyunlar yaratırken döngüler, koşullu yapılar ve programda olaylarla tanışırlar.

Sertifika

Certificates Mindhub

Öğrenci tamamladığı her seviye için sertifika alacaktır.

Bonus puanlar

500 puan

Tamamlanan her modül size 100 puan ve tam seviye 500 puan getiriyor.

Araçlar

wonder scratch-logo hopscotch sphero

Bu seviyede öğrencilerin kullandığı bazı araçlar ve programlama ortamları.

100 PUAN

Blok programlamada temel kavramlar

Bu modülde öğrenciler, bilgisayarların yalnızca doğru şekilde sıralanmış kesin ve net talimatları uygulayabileceğini ve beklenen bir sonuca yol açabileceğini öğrenirler.

 

Konular

  1. Komut ve program nedir? Komut önceliği.
  2. Bir program oluştururken eylemlerin sırası. Çeşitli interface kullanımı
  3. Temel matematik ve operatörlerin tanıtımı
  4. Proje Hazırlama 1 (8-9)

100 PUAN

Dallanma. Programlamada koşullu yapılar

Bu modülde öğrenciler ilk kez koşullu yapılarla tanışırlar. Programlarına koşullu bir ifade ekleyerek, belirtilen koşula bağlı olarak kodun farklı bir bölümünü nasıl etkinleştireceklerini öğreneceklerdir.

Konular

  1. Koşul nedir? Doğru ya da yanlış (True or False)
  2. Basit koşul yapıları ve kompleks koşullar
  3. İç içe koşullar ve mantıksal operatör uygulaması
  4. Proje Hazırlama 3 (8-9)

100 PUAN

Tekrarlanan eylemler

Bu modülde öğrenciler döngüler hakkında bilgi edinirler – belirli bir kod parçasının tekrar tekrar çalıştırılması için kullanılan program yapıları. Herhangi bir talimatı belirli sayıda veya önceden belirlenmiş bir koşul karşılanana kadar tekrarlanmasına izin verirler.

 

Konular

  1. Döngü nedir? Yineleme nedir?
  2. Sonsuz döngüler. Sayaç döngüler ve karar döngüler
  3. İç içe döngüler. Sayaç ve karar döngülerini birlikte kullanmak
  4. Proje Hazırlama 2 (8-9)

100 PUAN

Programdaki olayların tanıtımı

Bu modülde öğrencilere programlamadaki olaylar kavramı tanıtılır. Algoritmada bir olay olması, oyunlarda sprite veya robot kontrolü gibi çeşitli eylemleri gerçekleştirmemizi sağlar. Öğrenciler, robotların birbirleriyle veya oyun spritelarıyla nasıl iletişim kurabileceklerini öğrenirler.

Konular

  1. Olay nedir?
  2. Olay yayınlama ve yakalama
  3. Başlatıcılar ve tüketiciler
  4. Proje Hazırlama 4 (8-9)

Mentorlar