Age 6-7

Seviye 1 - Görsel programlama dünyasındaki ilk adımlarım

Görsel programlama dünyasındaki ilk adımlarım en genç programcılarımız için giriş seviyesidir. Seviye 1 ' de çocuklar temel bilgisayar sistemlerinin özelliklerini, yazılım ve donanım gibi kavramları öğrenirler.

The course is available in our centres:
Date 07/10/2023 (Saturday)
Durtion 4 weeks
10:00 - 12:00 (2h)
Price 1960.00 EUR
Hall MindHub - Ataşehir
Enroll

Information about the module

Görsel programlama dünyasındaki ilk adımlarım en genç programcılarımız için giriş seviyesidir. Seviye 1 ' de çocuklar temel bilgisayar sistemlerinin özelliklerini, yazılım ve donanım gibi kavramları öğrenirler.

Certificate

Certificates Mindhub

The student will receive certificate for each completed level.

Bonus points

500 points

Each completed module is bringing you 100 points and the full level 500 points.

Tools

wonder sphero hopscotch scratchjr

Some of the instruments and programming environments used by the students in this level.

100 POINTS

Programlamaya ilk adımlar

Bu modülde öğrencilere programlama dünyası tanıtılır. Öğrenciler bir programın neyden yapıldığını ve farklı türde talimatlar uygulayarak robotların ve oyun karakterlerinin davranışlarını nasıl kontrol edebileceğini öğrenirler. Bu modülde öğrenciler talimatları mantıksal bir sırayla düzenlemenin, istenen sonuca ulaşılmasına yol açan kesin ve net komutlardan oluşan programlar oluşturmalarına nasıl olanak sağladığını anlayacaklardır.

Topics

  1. Komut ve program nedir?
  2. Program oluşturmada komut önceliği ve ardışık eylemler. Çeşitli interface kullanımı
  3. Temel matematik ve mantıksal problemler
  4. Proje Hazırlama 1 (6-7)

100 POINTS

Programdaki koşullu yapılar

Bu modülde öğrenciler, algoritmalarına koşullu yapıları dahil ederek bilgilerini genişletirler. Bir koşul operatörü kullanarak öğrenciler kodun belirli bir bölümünün nasıl etkinleştirilebileceğini öğreneceklerdir.

 

Topics

  1. Koşul nedir? Programda akış kontrolleri.
  2. Koşullu İfadeler if-then / if-then-else
  3. If-then koşullu İfade
  4. Proje Hazırlama 3 (6-7)

100 POINTS

Tekrarlanan eylemler

Bu modülde öğrenciler, algoritmalarına koşullu yapıları dahil ederek bilgilerini genişletirler. Bir koşul operatörü kullanarak öğrenciler kodun belirli bir bölümünün nasıl etkinleştirilebileceğini öğreneceklerdir.
Bu modülde öğrencilere programlamadaki döngüler tanıtılır - kodun bir parçasını veya kodun tamamını tekrar etmemize izin veren yapılar. Döngüleri kullanarak bir programı optimize edebilir ve döngüyü sonlandıran bir olay gibi çeşitli koşullu ifadeler ekleyebiliriz.

Topics

  1. Ardışık ve döngüllü eylemler
  2. Sayaç döngüsü
  3. Karar döngüsü
  4. Proje Hazırlama 2 (6-7)

100 POINTS

Programdaki olayların tanıtımı

Bu modülde öğrencilere programlamadaki olaylar kavramı tanıtılır. Algoritmada bir olay olması, oyunlarda sprite veya robot kontrolü gibi çeşitli eylemleri gerçekleştirmemizi sağlar. Öğrenciler, robotların birbirleriyle veya oyun spritelarıyla nasıl iletişim kurabileceklerini öğrenirler.

Topics

  1. Olay nedir?
  2. Olay yayınlama ve yakalama
  3. Başlatıcılar ve tüketiciler
  4. Proje Hazırlama 4 (6-7)

Mentors