Age 6-7

Seviye 1 - Görsel programlama dünyasındaki ilk adımlarım

Görsel programlama dünyasındaki ilk adımlarım en genç programcılarımız için giriş seviyesidir. Seviye 1 ' de çocuklar temel bilgisayar sistemlerinin özelliklerini, yazılım ve donanım gibi kavramları öğrenirler.

Kurs merkezlerimizde mevcuttur.:
Tarih 07/10/2023 (Cumartesi)
Süre 4 haftalar
10:00 - 12:00 (2h)
Fiyat 1960.00 TRY
Merkez MindHub - Ataşehir
Kaydol

Modül hakkında bilgiler

Görsel programlama dünyasındaki ilk adımlarım en genç programcılarımız için giriş seviyesidir. Seviye 1 ' de çocuklar temel bilgisayar sistemlerinin özelliklerini, yazılım ve donanım gibi kavramları öğrenirler.

Sertifika

Certificates Mindhub

Öğrenci tamamladığı her seviye için sertifika alacaktır.

Bonus puanlar

500 puan

Tamamlanan her modül size 100 puan ve tam seviye 500 puan getiriyor.

Araçlar

wonder sphero hopscotch scratchjr

Bu seviyede öğrencilerin kullandığı bazı araçlar ve programlama ortamları.

100 PUAN

Programlamaya ilk adımlar

Bu modülde öğrencilere programlama dünyası tanıtılır. Öğrenciler bir programın neyden yapıldığını ve farklı türde talimatlar uygulayarak robotların ve oyun karakterlerinin davranışlarını nasıl kontrol edebileceğini öğrenirler. Bu modülde öğrenciler talimatları mantıksal bir sırayla düzenlemenin, istenen sonuca ulaşılmasına yol açan kesin ve net komutlardan oluşan programlar oluşturmalarına nasıl olanak sağladığını anlayacaklardır.

Konular

  1. Komut ve program nedir?
  2. Program oluşturmada komut önceliği ve ardışık eylemler. Çeşitli interface kullanımı
  3. Temel matematik ve mantıksal problemler
  4. Proje Hazırlama 1 (6-7)

100 PUAN

Programdaki koşullu yapılar

Bu modülde öğrenciler, algoritmalarına koşullu yapıları dahil ederek bilgilerini genişletirler. Bir koşul operatörü kullanarak öğrenciler kodun belirli bir bölümünün nasıl etkinleştirilebileceğini öğreneceklerdir.

 

Konular

  1. Koşul nedir? Programda akış kontrolleri.
  2. Koşullu İfadeler if-then / if-then-else
  3. If-then koşullu İfade
  4. Proje Hazırlama 3 (6-7)

100 PUAN

Tekrarlanan eylemler

Bu modülde öğrenciler, algoritmalarına koşullu yapıları dahil ederek bilgilerini genişletirler. Bir koşul operatörü kullanarak öğrenciler kodun belirli bir bölümünün nasıl etkinleştirilebileceğini öğreneceklerdir.
Bu modülde öğrencilere programlamadaki döngüler tanıtılır - kodun bir parçasını veya kodun tamamını tekrar etmemize izin veren yapılar. Döngüleri kullanarak bir programı optimize edebilir ve döngüyü sonlandıran bir olay gibi çeşitli koşullu ifadeler ekleyebiliriz.

Konular

  1. Ardışık ve döngüllü eylemler
  2. Sayaç döngüsü
  3. Karar döngüsü
  4. Proje Hazırlama 2 (6-7)

100 PUAN

Programdaki olayların tanıtımı

Bu modülde öğrencilere programlamadaki olaylar kavramı tanıtılır. Algoritmada bir olay olması, oyunlarda sprite veya robot kontrolü gibi çeşitli eylemleri gerçekleştirmemizi sağlar. Öğrenciler, robotların birbirleriyle veya oyun spritelarıyla nasıl iletişim kurabileceklerini öğrenirler.

Konular

  1. Olay nedir?
  2. Olay yayınlama ve yakalama
  3. Başlatıcılar ve tüketiciler
  4. Proje Hazırlama 4 (6-7)

Mentorlar