Minecraft' ta JavaScript ile programlayın

Bu seviyede çocuklar JavaScript ve Minecraft aracılığıyla bilgisayar bilimindeki kavramları keşfederler. Bu dersin temel amacı, çocukların Minecraft'ın 3B sanal dünyasını kullanarak olaylar, koşullar, değişkenler, döngüler, işlevler, yöntemler, diziler, özyineleme ve diğerleri gibi karmaşık kavramları kavrayabilecekleri ölçüde mantık, yaratıcı ve mekansal düşünmeyi geliştirmektir. Bu kurs, çocukların dünyadaki en popüler oyunlardan biri olan Minecraft'ın platformu aracılığıyla yeni kavramları öğrenmeleri için bir fırsattır. Minecraft platformu aracılığıyla öğrenmek, ufuklarını genişletecek ve yaratma meraklarını uyandırarak bu oyunun nasıl çalıştığını ayrıntılı olarak keşfetmelerine ve test etmelerine yardımcı olacaktır. Bu kurstan geçen çocuklar, JavaScript programlama dili hakkında temel bilgilere sahip olacaklardır. ht oyunu oynarken kullandıkları komutlar için kullanılan kodu bileceklerdir. Ayrıca Minecraft macerasını daha heyecan verici ve eğlenceli hale getirmek için komutlarını programlayabileceklerdir.

Sertifika

Certificates Mindhub

Öğrenci tamamladığı her seviye için sertifika alacaktır.

Bonus puanlar

500 puan

Tamamlanan her modül size 100 puan ve tam seviye 500 puan getiriyor.

Araçlar

js_minecraft

Bu seviyede öğrencilerin kullandığı bazı araçlar ve programlama ortamları.

Boards

Bir seviye = 4 Modül

Location

Bir modül = 4 Sınıf

Time

Bir sınıf = 120 dakika

Kaydol

100 PUAN

Modül 1 - JavaScript ile Minecraft'ta programlama yapabilir miyiz?

Bu modülde JavaScript'teki temel terimler ve bunların Minecraft Education Edition platformunda nasıl uygulanacağı öğretilir. Öğrenciler, oyunda zamanı, karakterleri, ajanı ve diğer katılımcıları kontrol etmek için farklı etkinlikler oluşturmayı öğrenir. Hızlı hareket etmek için kendilerini yönlendirebilecekleri pf yardımıyla üç boyutlu koordinat sistemini tanırlar. Oyunu daha da ilginç hale getirmek için değişkenleri kullanır. Döngü kasırgası kavramını öğrenerek maceranın defalarca tekrarlanmasını sağlayabilirler.

Konular

  1. Olaylar nedir ve JavaScript'e nasıl bağlanırlar?
  2. Üç boyutlu koordinat sistemi
  3. Farklı değişkenler oluşturma
  4. Döngüler yardımıyla döndürelim

100 PUAN

Modül 2 - JavaScript ile oluşturmaya başlayalım

Bu modül sırasında öğrenciler bilgilerini geliştirecek ve koordinat sistemi, temsilcinin farklı binalar inşa etmeye başlayabileceği belirli bir konumu belirlemek için kullanılacaktır. Gerçekçi binalar yapabilecekleri daha karmaşık iç içe döngüleri öğrenirler. JavaScript gibi bir programlama dilini öğrenmenin ve koşullu işleçler ile işlev ve yöntem kavramını öğrenmemenin bir yolu yoktur, çünkü bu yapılar programlamanın temel parçasıdır. Çocuklar, pf JavaScript dizilerinin yardımıyla dünyalarını benzersiz kılmak için harika nesne koleksiyonları oluşturacaklardır.

Konular

  1. Koşullu operatörler olmadan kurtulabilir miyiz?
  2. Koşullu işleçleri girin
  3. JavaScript'teki işlevler ve yöntemler
  4. JavaScript'te diziler var mı?

100 PUAN

Modül 3 - Minecraft'ta her şeyi öğrendik mi?

Öğrenciler bu modülde, değişen zorluklardaki problemlerle JavaScript becerilerini geliştireceklerdir. Farklı seviyelerden geçen öğrenciler, farklı türde modeller oluşturma becerilerini kullanarak bir sonraki mücadeleye devam edeceklerdir. Minecraft keyfi ile prizmaların inşa edildiği her seviye öğrenciler için daha da ilginç ve heyecan verici olacaktır.

Konular

  1. JavaScript'teki olayların gözden geçirilmesi
  2. Koşullu döngülerin gözden geçirilmesi
  3. Değişkenlerin gözden geçirilmesi
  4. İç içe döngülerin gözden geçirilmesi

100 PUAN

Modül 4 - Minecraft'ta JavaScript'in yardımıyla her şeyi yapabilir miyiz?

Bu seviye, programlama ve matematik arasındaki ince çizgiyi gösterecektir. Öğrenciler farklı hesaplamalar kullanarak en sevdikleri oyun olan Minecraft'ta modeller oluşturabileceklerdir. Bu seviye boyunca, gerçek zamanı gözden kaçırmayacakları bir saat yaratabilecek ve kendi ortaçağ veya modern mahallelerini yaratabileceklerdir. Tüm bunlar, JavaScript ve Minecraft kullanılarak gerçekleşecektir. Kendilerini geliştirirken eğlenmek ve yeni bir programlama dili öğrenmekten daha iyi ne olabilir? Bu modül sırasında öğrenciler, öğrendikleri her şeyi (döngüler, diziler, matris, koşullu operatörler, değişkenler, yöntemler, işlevler, vb.) uygulayabileceği bir ortam bulacaktır.

Konular

  1. Volkan patlamadan önce geri sayım
  2. Kraliyet gökkuşağı
  3. Evlerin ve gökdelenlerin mahallesi
  4. Deniz satrancı - bitirme projesi