Мobil uygulama gelişimi

Yeni faydalı ve ilginç programlar yaratarak blok programlama fikri üzerine inşa edilen bu seviye geleceğin programcılarına yepyeni bir mobil teknolojiler dünyasını ortaya çıkarır. Çocuklar çeşitli projeler geliştirerek, gerçek hayattaki zorluklarla ilgili mobil uygulamalar oluşturup belirli sorunları çözerken mantıksal düşünme ve bilgilerini pratikte uygulamayı öğrenirler. App Inventor platformunu kullanmaktaki amacımız çocuklara kod bloklarıyla bile çevreyi iyileştirmeye yardımcı olabilecek ve dünyanın her yerinden insanlar tarafından kullanılabilecek kompleks mobil uygulamalar oluşturmanın mümkün olduğunu göstermektir. Sağladığı araçların ve yerleşik öğelerin çeşitliliği nedeniyle, bu teknoloji hem daha önce deneyimi olmayan çocuklar hem de daha deneyimli genç geliştiriciler tarafından başarıyla kullanılabilir. Bu seviyeyi genç programcıların öğretmenle birlikte yazılım geliştirmedeki temel kavramları ve olaylar, döngüler, değişkenler, koşullu yapılar ve fonksiyonlar gibi adımları tekrar gözden geçirmeleri için alan oluşturulur. Blok programlama araçlarını kullanarak daha önce deneyimi olmayan çocukların dahi mobil uygulama geliştirme dünyasına girmeleri için kolay bir yol sunulur.

Certificate

Certificates Mindhub

The student will receive certificate for each completed level.

Bonus points

500 points

Each completed module is bringing you 100 points and the full level 500 points.

Tools

mit-app-inventor

Some of the instruments and programming environments used by the students in this level.

Boards

One level = 4 Modules

Location

One module = 4 class

Time

One class = 120 minutes

Enroll

100 POINTS

Module 1 - App Inventor'a giriş

İlk modül App Inventor geliştirme ortamını, özelliklerini, karakteristik tasarımını ve öğelerini tanıtır. App Inventor'un temel işlevleriyle başlıyoruz, ardından medya, ses, dönüştürücü bilgi öğeleri ve uygulamalarla hızlı iletişim kurma yollarıyla ilgili bilgileri geliştiriyoruz.

Topics

  1. App Inventor ile konuş. App Inventor ile İlk mobil uygulamalarım. Olaylar
  2. Sihir numarası. Fonksiyonlar. Sesler
  3. Ara beni. Klavye tuşlarıyla oynamak
  4. Tercüman. Dedi, Yazıldı, Bitti. Metin Kutuları ve Etiketler

100 POINTS

Module 2 - Bir programın arkasındaki temel fikirler. Bir proje nasıl geliştirilir?

Bu modül çocuklara bilgisayar programlarının nasıl çalıştığına dair daha derin bir anlayış kazanma fırsatı veren App Inventor medya ve görselleştirme araçlarını sunmayı amaçlar. Modülün son konusu, programlama sürecinde pratik faydalarını vurgulayarak, global değişken kavramını ve koşullu yapı fikrini tanıtır.

Topics

  1. Sihir numarası. Veri depolama - nasıl değer elde edilir? Listeler ve değerler
  2. Salla beni. RGB Modeli
  3. Boya kabı. Fonksiyon parametreleri
  4. Renklerle oyna. Değişkenler

100 POINTS

Module 3 - Rastgele kod gerçekliği. Ne zaman, nerede, ne?

Üçüncü modülde ana odak daha fazla "veri deposu" veya değişkenin nasıl eklenebileceğinin sunulması ve bilgilerin ne zaman, nasıl ve nerede depolandığının açıklanmasıdır. Modülün sonunda çocuklara programın bir sonraki modülü için sağlam bir temel sağlayan "veritabanları" ve "değer listeleri" tanıtılır.

Topics

  1. Köstebeği vur! Sayaçlar ve random sprite hareketleri
  2. Taş kağıt makas. Koşullu İfadeler
  3. Fizik Kanunları. Matematik hareket halinde. Mantıksal operatörler - Hız, Zaman, Mesafe
  4. Uzay gemileri

100 POINTS

Module 4 - Biraz kod yazma zamanı

Programın bu aşamasında çocuklar algoritmaları nasıl oluşturacaklarını ve fonksiyonları özgürce nasıl kullanacaklarını zaten biliyorlar. Seviyenin son modülünde daha detaylı ve kompleks projelerin geliştirilmesine odaklanıyoruz. Üçüncü konuda çocuklar hatalara neden olacak ve uygulamanın düzgün çalışmasını engelleyen kod hatalarını bulmanın ve düzeltmenin yollarını araştırıyor.

Topics

  1. Paraları toplayın. Animasyonlar
  2. PhotoBoothApp. Kamera ve Kaydırıcılar
  3. Yapılacaklar listesi. Veritabanı
  4. Renk oyunu. Hata ayıklama